مسیر دسترسی پیست اسکی آلوارس سرعین آسفالت می‌شود

فرماندار سرعین گفت: پیست اسکی آلوارس یکی از جاذبه‌های گردشگری زمستانی سرعین است و عملیات آسفالت و بهسازی مسیر دسترسی این مجموعه اجرا می‌شود.

به گزارش میراث آریا، باقر باقرزاده امروز ۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۳ در بازدید از عملیات آسفالت و بهسازی مسیر دسترسی پیست اسکی آلوارس سرعین گفت: بهسازی و آسفالت این مسیر به طول سه کیلومتر و عرض ۶.۵ متر با قراردادی به مبلغ ۱۴۲ میلیارد ریال اعتبار از سوی پیمانکار مربوطه آغاز شده است.

فرماندار سرعین با اشاره به این که حمل و نقل جاده‌ای به ویژه در مسیرهای گردشگری از اولویت‌های مهم در حوزه زیرساخت است، افزود: اقدامات قابل توجهی برای افزایش کیفیت محورهای گردشگری سرعین انجام شده و تا تکمیل تمام مسیرهای منتهی به شهرستان ادامه خواهد داشت.

او تاکید کرد: جاذبه‌ها و مناطق گردشگری این شهرستان فقط به جذابیت‌های تابستانی منحصر نمی‌شود، بلکه در فصل زمستان نیز پیست اسکی آلوارس و مراکز متعدد آب‌گرم سرعین مورد توجه علاقه‌مندان و گردشگران قرار دارد.

باقرزاده ادامه داد: پیست اسکی آلوارس در ۱۲ کیلومتری روستای آلوارس، ۲۴ کیلومتری سرعین و در ارتفاع ۳۲۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد و در نیمه دوم سال پر از برف بوده و در حدود شش تا هشت ماه از سال مورد استفاده علاقه‌مندان به رشته اسکی قرار ‌می‌گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062601599
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha